dnd, d&d dungeons and dragons
 
Olejów na Podolu
 
isa, dnd.rpg.info.plwotc, ogl

dnd, d&d dungeons and dragons
 
Strona główna ˇ Artykuły ˇ Galeria zdjęć ˇ Forum strony Olejów ˇ Szukaj na stronie Olejów ˇ Multimedia
 
isa, dnd.rpg.info.pl

dnd, d&d dungeons and dragons
 
Nawigacja
Strona główna
  Strona główna
  Mapa serwisu

Olejów na Podolu
  Artykuły wg kategorii
  Wszystkie artykuły
  Galeria zdjęć
  Pokaz slajdów
  Panoramy Olejowa 1
  Panoramy Olejowa 2
  Panoramy inne
  Stare mapy
  Stare pocztówki Olejów
  Stare pocztówki Załoźce
  Stare pocztówki inne
  Stare stemple 1
  Stare stemple 2
  Multimedia
  Słownik gwary kresowej
  Uzupełnienia do słownika
  Praktyczne porady1
  Praktyczne porady2
  Archiwum newsów
  English
  Français

Spisy mieszkańców
  Olejów
  Trościaniec Wielki
  Bzowica
  Białokiernica
  Ratyszcze
  Reniów
  Ze starych ksiąg

Literatura
  Książki papierowe
  Książki z internetu
  Czasopisma z internetu

Szukaj
  Szukaj na stronie Olejów

Forum
  Forum strony Olejów

Linki
  Strony o Kresach
  Inne przydatne miejsca
  Biblioteki cyfrowe
  Varia
  Nowe odkrycia z internetu

Poszukujemy
  Książki

Kontakt
  Kontakt z autorami strony

 
isa, dnd.rpg.info.plwotc, ogl

dnd, d&d dungeons and dragons
 
Olejów na Podolu
Aktualnie na stronie:
Artykułów:1280
Zdjęć w galerii:1707

Artykuły z naszej strony
były czytane
3429949 razy!
 
isa, dnd.rpg.info.plwotc, ogl

dnd, d&d dungeons and dragons
 
(uaktualnione luty 2013)


Nogas Agafia
TROŚCIANIEC WIELKI

brak innych danych
w roku 1845 była matką chrzestną dla Jana Sikory z domu nr 3 w Trościańcu
w roku 1850 była matką chrzestną dla Marii Sikory z domu nr 3 w Trościańcu
w roku 1853 była matką chrzestną dla Jana Półtoraka z domu nr 94 w Trościańcu
w roku 1853 była matką chrzestną dla Katarzyny Dajczak z domu nr 123 w Trościańcu

Nogas Agata
TROŚCIANIEC WIELKI
żona (...) (nieczytelne)
(nazwisko panieńskie nie podane); brak innych danych
w roku 1887 była matką chrzestną dla Zofii Sikora z domu nr 2

Nogas Aleksy / Nogas Aleksander
TROŚCIANIEC WIELKI

brak innych danych
w roku 1846 był ojcem chrzestnym dla Antoniego Sikory z domu nr 3 w Trościańcu
w roku 1854 był ojcem chrzestnym dla Anny Świadkiewicz z domu nr 131 w Trościańcu
w roku 1854 był ojcem chrzestnym dla Ignacego Sikory z domu nr 3 w Trościańcu
w roku 1855 był ojcem chrzestnym dla Stanisława Półtoraka z domu nr 94 w Trościańcu
w roku 1855 był ojcem chrzestnym dla Marii Świadkiewicz z domu nr 131 w Trościańcu
w roku 1859 był ojcem chrzestnym dla Jakuba Stęchlińskiego z domu nr 7 w Trościańcu
w roku 1859 był ojcem chrzestnym dla Anny Świadkiewicz z domu nr 131 w Trościańcu
w roku 1860 był ojcem chrzestnym dla Szymona Żmudź z domu nr 4 w Trościańcu
w roku 1861 był ojcem chrzestnym dla Jakuba Sikory z domu nr 3 w Trościańcu
w roku 1862 był ojcem chrzestnym dla Macieja Gruntowskiego z domu nr 116 w Trościańcu
w roku 1863 był ojcem chrzestnym dla Teresy Sikory z domu nr 3 w Trościańcu
w roku 1867 był ojcem chrzestnym dla Katarzyny Sikory z domu nr 3 w Trościańcu
w roku 1872 był ojcem chrzestnym dla Wojciecha Świądkiewicza z domu nr 130 w Trościańcu
w roku 1872 był ojcem chrzestnym dla Rozalii Żmudź z domu nr 15 w Trościańcu
w roku 1874 był ojcem chrzestnym dla Magdaleny Świądkiewicz z domu nr 132 w Trościańcu
w roku 1876 był ojcem chrzestnym dla Franciszki Winnickiej z domu nr 6 w Trościańcu
w latach 1855-1858 dwa razy występował jako świadek ślubu

Nogasz Anastazja / Nogas Anastazja, po mężu Ferenc (Ferenc Anastazja)
RATYSZCZE

żona Michała
wg danych z 1876: rodzice: Nogas Bazyli i Chudoba Eudoksja
wg danych z z 1877 i 1879: rodzice: Nogasz (Nogas) Paweł i Baran Anastazja
w roku 1876 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Józefa Ferenca, pod numerem domu 25
w roku 1877 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Aleksego Ferenca, pod numerem domu 25
w roku 1879 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Michała Ferenca, pod numerem domu 25

Nogas Andrzej
TROŚCIANIEC WIELKI

mąż Paraskewy, nazwisko panieńskie nie podane
w roku 1865 jako ojciec udzielił zgody na ślub małoletniego syna Pawła z wdową Zofią Procyk z domu Kaczan z Białokiernicy
dane z ksiąg grecko-katolickich

Nogas Andrzej
TROŚCIANIEC WIELKI

mąż Anny z domu Dajczak
ur. ok. 1866
rodzice: Nogas Stefan i Sereda Maria
w roku 1891 mieszkał w domu nr 162, w wieku 25 lat jako kawaler ożenił się z Anną Dajczak z domu nr 70
w roku 1893 wymieniony jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia Marii Nogas - pod numerem domu 222

Nogas Anna, po mężu Bil (Bil Anna)
TROŚCIANIEC WIELKI
żona Wojciecha
wg danych z 1882: rodzice: Nogas Stefan i Sereda Maria
wg danych z 1888: rodzice: Nogas Stefan i Mocał Maria
w roku 1882 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Józefa Bila
w roku 1888 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Jana Bila
mieszkała w domu nr 164

Nogas Anna, po mężu Drozd (Drozd Anna)
TROŚCIANIEC WIELKI
żona Wawrzyńca
rodzice: Nogas Andrzej i Czaharyn Helena (w r. 1890 imię matki zapisane jako Tekla, a w r. 1893 jako Agafia)
w roku 1882 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Józefa Drozda, numer domu nie podany
w roku 1885 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Stanisława Drozda, numer domu nie podany
w roku 1890 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Jana Drozda, pod numerem domu 130
w roku 1893 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Jana Drozda - pod numerem domu 30

Nogas Anna
TROŚCIANIEC WIELKI
ur. 1881
rodzice: Nogas Mikołaj i Półtorak Agata
rodzice chrzestni: Olender Andrzej i Czaharyn Anna, żona Stefana
sakramentu chrztu udzielił: ks. Michał Kuźniarski, wikariusz rzymsko-katolicki w Załoźcach
mieszkała w domu nr 1

Nogas Augustyn
TROŚCIANIEC WIELKI
brak innych danych
w roku 1888 był ojcem chrzestnym dla Jana Stęchlińskiego z domu nr 7

Nogas Dymitr
TROŚCIANIEC WIELKI
brak innych danych
w roku 1886 był ojcem chrzestnym dla Zofii Nogas z domu nr 219
w roku 1890 był ojcem chrzestnym dla Zofii Nogas z domu nr 45

Nogas Eufrozyna, po mężu Półtorak (Półtorak Eufrozyna)
TROŚCIANIEC WIELKI

żona Marcina
rodzice: Nogas Piotr i Żytyńska Tatiana
w roku 1849 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Andrzeja Półtoraka - pod numerem domu 94
w roku 1853 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Jana Półtoraka - pod numerem domu 94
w roku 1855 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Stanisława Półtoraka - pod numerem domu 94
w roku 1858 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Tomasza Półtoraka - pod numerem domu 94
w roku 1860 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Marii Półtorak - pod numerem domu 94
w roku 1865 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Piotra Półtoraka - pod numerem domu 93

Nogas Helena / Julianna, po mężu Olender (Olender Helena)
TROŚCIANIEC WIELKI
(dwie różne wersje jej imienia w źródłach)
żona Andrzeja
grekokatoliczka
rodzice: Nogas Aleksy i Bojko Agafia
w roku 1875 (pod imieniem Helena) wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Jana Olendra
w roku 1880 (pod imieniem Julianna) wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Jana Olendra
mieszkała w domu nr 113

Nogas Katarzyna, po mężu Olender (Olender Katarzyna)
TROŚCIANIEC WIELKI

żona Szczepana
rodzice: Nogas Piotr i Tatiana
(w r. 1855 nazwisko jej męża zapisano błędnie jako Szczepan Półtorak i w tym samym wpisie imię jej matki zapisano jako Anastazja)
w roku 1839 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Wawrzyńca Olendra - pod numerem domu 67
w roku 1842 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Michała Olendra - pod numerem domu 47
w roku 1845 wymieniona jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia Wojciecha Olendra - pod numerem domu 2
w roku 1847 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Rozalii Olender - pod numerem domu 67
w roku 1855 (mąż błędnie Szczepan Półtorak zamiast Olender) wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia Szymona Półtoraka - pod numerem domu 67

Nogas Katarzyna
TROŚCIANIEC WIELKI
ur. 1885
rodzice: Nogas Mikołaj (syn Aleksego i Agafii z domu Bojko) i Półtorak Agata (córka Józefa(?) i Ewy z domu Dajczak)
rodzice chrzestni: Nogas Szczepan i Nogas Anna, żona Dymitra
mieszkała w domu nr 141

Nogasz Magdalena / Nogas Magdalena, po mężu Krupnicka (Krupnicka Magdalena)
RATYSZCZE

(w r. 1876 jej imię zapisano błędnie jako Katarzyna)
żona Antoniego
rodzice: Nogasz (Nogas) Piotr i Ferenc Katarzyna
w roku 1867 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Katarzyny Krupnickiej, pod numerem domu 58
w roku 1873 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Jana Krupnickiego, pod numerem domu 58
w roku 1876 (pod imieniem Katarzyna) wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Katarzyny Krupnickiej, pod numerem domu 59
w roku 1879 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Marii Krupnickiej, pod numerem domu 58
w roku 1880 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Pauliny Krupnickiej, pod numerem domu 58
w roku 1881 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Antoniego Krupnickiego, pod numerem domu 58
w roku 1885 wymieniona jako matka ochrzczonego niemowlęcia - Wiktorii Krupnickiej, pod numerem domu 58

Nogas Maria po mężu Jankiewicz (Jankiewicz Maria)
RATYSZCZE

żona Sebastiana
ur. ok. 1834
rodzice: Nogas Piotr i Ferenc Katarzyna
w roku 1853 mieszkała w domu nr 16, w wieku 19 lat jako panna wyszła za Sebastiana Jankiewicza z domu nr 5 w Ratyszczu

Nogas Maria
TROŚCIANIEC WIELKI
ur. 1876, zm. 1878 w wieku 2 lata
rodzice: Nogas Mikołaj i Półtorak Agata
rodzice chrzestni: Olender Andrzej i Czaharyn Anna, żona Stefana
sakramentu chrztu udzielił: ks. Wktor Rostkowicz, administrator grecko-katolicki w Trościańcu
zapisana przyczyna zgonu: angina
mieszkała w domu nr 2

Nogas Marianna
TROŚCIANIEC WIELKI
ur. 1878
rodzice: Nogas Mikołaj i Półtorak Agata
rodzice chrzestni: Czaharyn Stefan i Olender Helena, żona Andrzeja
sakramentu chrztu udzielił: ks. Wenanty Pielecki, proboszcz rzymsko-katolicki w Załoźcach
mieszkała w domu nr 102

Nogaś Maria
TROŚCIANIEC WIELKI

ur. 1893, zm. 1894 w wieku 1 rok
rodzice: Nogaś Andrzej i Dajczak Anna
rodzice chrzestni: Bil Wojciech i Nogas Anna
sakramentu chrztu udzielił: ks. Tadeusz Koncewicz, proboszcz grecko-katolicki w Trościańcu
przyczyna zgonu nie wpisana
numer domu 222

Nogas Mikołaj
TROŚCIANIEC WIELKI
mąż Agaty z domu Półtorak
ur. ok. 1850
rodzice: Nogas Aleksy i Borsuk Agafia (w r. 1874, 1881 i 1885 nazwisko panieńskie matki zapisano jako Bojko)
w roku 1874 mieszkał w domu nr 2, w wieku 24 lat jako kawaler ożenił się z Agatą Półtorak z domu nr 5
w roku 1876 wymieniony jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia - Marii Nogas, pod numerem domu 2
w roku 1878 wymieniony jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia - Marianny Nogas, pod numerem domu 102
w roku 1881 wymieniony jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia - Anny Nogas, pod numerem domu 1
w roku 1885 wymieniony jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia - Katarzyny Nogas, pod numerem domu 141
w roku 1890 wymieniony jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia - Zofii Nogas, pod numerem domu 45

Nogas Paweł
TROŚCIANIEC WIELKI

mąż Zofii z domu Kaczan
ur. ok. 1842
rodzice: Nogas Andrzej i Paraskewa
w roku 1865 mieszkał w domu nr 2 w Trościańcu Wielkim. w wieku 23 lat jako kawaler ożenił się z wdową Zofią Procyk z domu Kaczan z Białokiernicy, nr domu 28
dane z ksiąg grecko-katolickich

Nogas Prakseda
TROŚCIANIEC WIELKI

brak innych danych
w roku 1842 była matką chrzestną dla Michała Olendra z domu nr 47 w Trościańcu

Nogas Pelagia
TROŚCIANIEC WIELKI
żona Onufrego, brak innych danych
w roku 1878 była matką chrzestną dla Anny Dajczak z domu nr 166 w Trościańcu

Nogas Stefan
TROŚCIANIEC WIELKI
mąż Tekli z domu Zarwańskiej
ur. ok. 1857
rodzice: Nogas Andrzej i Czaharyn Helena
w czasie ślubu c.k. żołnierz (oryg. "c. r. miles praesidiarius")
w roku 1882 mieszkał w domu nr 2, w wieku 25 lat jako kawaler ożenił się z wdową Teklą Sikora z Zarwańskich, numer domu 219
w roku 1886 wymieniony jako ojciec ochrzczonego niemowlęcia - Zofii Nogas, pod numerem domu 219

Nogas Zofia
TROŚCIANIEC WIELKI
ur. 1886, zm. 1887 w wieku 1,5 roku
rodzice: Nogas Stefan i Zarwańska Tekla
rodzice chrzestni: Nogas Dymitr i Drozd Anna, żona Wawrzyńca
zapisana przyczyna zgonu: angina
mieszkała w domu nr 219

Nogas Zofia
TROŚCIANIEC WIELKI
ur. 1890
rodzice: Nogas Mikołaj i Półtorak Anieszka
rodzice chrzestni: Nogas Dymitr i Nogas Tekla, żona Szczepana
mieszkała w domu nr 45




Niniejsze wypisy pochodzą ze starych ksiąg kościelnych, których skany znajdują się w zbiorach projektu "Olejów na Podolu".

Księgi rzymskokatolickie:
- dane z lat 1816-1847 i 1850-1865 - chrzty, śluby i zgony, oraz 1865-1896 - tylko księga ślubów - dla wiosek z parafii rzymskokatolickiej Olejów
- dane z lat 1816-1899 (bez niektórych roczników) - chrzty, śluby i zgony - dla wiosek Trościaniec Wielki, Reniów, Białogłowy, Neterpińce, Ratyszcze, Czystopady i Hnidawa, z parafii rzymskokatolickiej Załoźce

Księgi grecko-katolickie:
- dane z lat 1835-1865 - chrzty, śluby i zgony - dla wiosek Olejów i Białokiernica

Wszystkie imiona podajemy w wersji polskiej, więc Jan zamiast łacińskiego Joannes, Wojciech zamiast Adalbertus, Katarzyna zamiast Catherina i tak dalej.


 
isa, dnd.rpg.info.plwotc, ogl

dnd, d&d dungeons and dragons
 
Komentarze
Brak komentarzy.
 
isa, dnd.rpg.info.plwotc, ogl

dnd, d&d dungeons and dragons
 
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
 
isa, dnd.rpg.info.plwotc, ogl


Copyright © Kazimierz Dajczak & Remigiusz Paduch; 2007-2019